Met de intuïtieve stembediening kan u desgewenst het audiosysteem, de telefoon en de optionele navigatie in uw Polo met uw stem bedienen. Per spraakverzoek is het mogelijk de juiste beller, het overeenkomende contact of het gezochte nummer te kiezen. En met de optionele online spraakbediening1 van We Connect Plus2 begrijpt uw Polo u nog beter. Zo kan u online uw lievelingsmuziek selecteren of regelt u de bestemming in uw navigatie heel intuïtief.
1De online spraakbediening is momenteel in de volgende talen beschikbaar: Duits, Engels (GB en VS), Frans, Spaans, Tsjechisch en Italiaans.
2Voor het gebruik van de We Connect-diensten heeft u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich met uw gebruikersnaam en wachtwoord bij We Connect aanmelden. Daarna moet u een apart We Connect- respectievelijk We Connect Plus-contract met Volkswagen AG online afsluiten. Voor We Connect Plus heeft u 90 dagen na de overhandiging van het voertuig de tijd om het voertuig te registreren op myvolkswagen.net of via de Volkswagen We Connect-app (beschikbaar in de App Store en Google Play Store) en de diensten te gebruiken voor de volledige duur van de overeengekomen kosteloze looptijd.
Het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. De daarmee verbonden, binnen Europa geldende datakosten worden in het kader van de afdekking van het netwerk met uitzondering van de Streaming & Internet-diensten door Volkswagen AG gedragen. Voor het gebruik van de Streaming & Internet-diensten, afzonderlijke in-car-apps, zoals WLAN-hotspot, kunnen betaaldatapakketten via de externe connectiviteitspartner Cubic Telecom worden aangekocht. Deze netwerkpakketten kunnen in talrijke Europese landen worden gebruikt. Informatie over voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen vindt u op vw.cubictelecom.com. Anders kunnen Webradio en mediastreaming via een mobiele terminal (bv. smartphone) als mobiele WLAN-hotspot worden gebruikt. In dit geval zijn de overeenkomstige diensten enkel beschikbaar met een bestaande of nieuw af te sluiten overeenkomst voor mobiel datagebruik tussen u en uw mobiele provider, en dit enkel binnen het dekkingsgebied van netwerk van de provider. De datacommunicatie via het internet kan extra kosten (bijvoorbeeld roamingkosten) veroorzaken, afhankelijk van uw specifieke mobieletelefoontarief en vooral bij gebruik in het buitenland.
Om gebruik te kunnen maken van de gratis We Connect-app is een smartphone met geschikt iOS of Android-besturingssysteem nodig alsook een simkaart met dataoptie inclusief een bestaande of nieuw af te sluiten overeenkomst voor mobiel datagebruik tussen u en uw provider.
De beschikbaarheid van de in de packs beschreven afzonderlijke diensten van We Connect en We Connect Plus kan van land tot land verschillen, en is ook afhankelijk van het voertuig en de uitrusting. De diensten zijn beschikbaar voor de overeengekomen contractduur en kunnen tijdens de looptijd van het contract inhoudelijke wijzigingen ondergaan of worden stopgezet. Meer informatie vindt u op connect.volkswagen-we.com en bij uw Volkswagen-partner. Voor informatie over de tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kan u contact opnemen met uw mobiele telefoonaanbieder.