Guide & Inform. In real time het reisdoel voor ogen.
1

Guide & Inform.
Nagenoeg in real time het reisdoel voor ogen.

Guide & Inform.
Nagenoeg in real time het reisdoel voor ogen.

Dit wordt aangeboden door Volkswagen AG, Deutschland.

Diensten Guide & Inform Basic

Car-Net Guide & Inform.

Extra diensten Guide & Inform Plus

Car-Net Guide & Inform Plus

Extra diensten voor Guide & Inform Premium2:

*De diensten voor Guide & Inform Premium zijn alleen beschikbaar voor de Touareg

Guide & Inform Premium

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op

Kontakt

Heeft u vragen, suggesties of feedback? 

We horen graag van u. U kunt ons bellen op 0800 - 38152Opens a phone link (gratis vanaf alle Belgische nummers). Als uw telefoonprovider dit nummer niet ondersteunt, kunt u bellen naar +32 2 401 0997Opens a phone linkDe tariefkosten kunnen per provider verschillen. Bij het bellen vanuit het buitenland kunnen er roamingkosten in rekening worden gebracht.

U kunt ons natuurlijk ook per e-mail bereiken:
weconnect-support@volkswagen.deOpens a mail link

Dit is misschien ook interessant voor u

Disclaimer van Volkswagen

1.
Om gebruik te kunnen maken van de Car-Net-diensten, heb je een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet je je aanmelden met je gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast moet online een afzonderlijk contract worden afgesloten met Volkswagen AG. Om de diensten gedurende de volledige looptijd te kunnen gebruiken, heb je na de overhandiging van de auto 90 dagen de tijd om de auto via www.myvolkswagen.net of via de app 'Volkswagen We Connect' (verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store) te registreren. Als je de auto op een later tijdstip registreert, wordt de duur van de gratis looptijd verkort. Je kunt de mobiele onlinedienst van Car-Net, 'Guide & Inform', alleen gebruiken in combinatie met de optionele uitrustingen Discover Media en Discover Pro. Daarnaast heb je een mobiel apparaat met internettoegang (zoals een smartphone) nodig dat in staat is als mobiele wifi-hotspot te fungeren. Als alternatief kan met de telefooninterface 'Business' in combinatie met het navigatiesysteem Discover Pro een mobiele telefoon met remote SIM Access Profile (rSAP) of een simkaart met telefoon- en dataoptie worden gebruikt. De Car-Net-diensten zijn uitsluitend met een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen jou en jouw mobieletelefonieprovider en enkel binnen het bereik van het betreffende mobieletelefoonnetwerk mogelijk. Door het uitwisselen van datapakketten via het internet kunnen, afhankelijk van je mobieletelefonietarief en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) in rekening worden gebracht. Vanwege de datavolumes waarmee het gebruik van de Car-Net-diensten gepaard gaat, raden we je aan een contract met een flatrate databundel bij je mobieletelefonieprovider te nemen. Voor het gebruik van de gratis We Connect app is een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen jou en jouw mobiele provider. De beschikbaarheid van de Car-Net-diensten kan verschillen per land. Deze diensten zijn gedurende de overeengekomen contractduur beschikbaar en kunnen tijdens de contractduur aan inhoudelijke veranderingen onderhevig zijn. Nadere informatie over Car-Net kun je vinden op connect.volkswagen-we.com en bij je Volkswagen-Partner; informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kun je krijgen bij je mobieletelefonieprovider.
2.
Om gebruik te kunnen maken van de Car-Net-diensten, heeft u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast moet online een afzonderlijk contract afgesloten worden met Volkswagen AG. Om de diensten gedurende de volledige looptijd te kunnen gebruiken, heeft u na de overhandiging van het voertuig 90 dagen de tijd om de auto via www.myvolkswagen.net of de app Volkswagen We Connect’ (verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store) te registreren. Bij registratie op een later tijdstip wordt de duur van de kosteloze looptijd verkort. Het gebruik van de mobiele onlinediensten van Car-Net wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. De hieraan verbonden datakosten binnen Europa worden in het kader van de netwerkdekking met uitzondering van de diensten Webradio en Hybrid-radio door Volkswagen AG gedragen. Voor het gebruik van de diensten Webradio en Hybrid-radio en de wifihotspot zijn via de externe partner Cubic Telecom tegen betaling datapakketten verkrijgbaar, die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in talrijke Europese landen gebruikt kunnen worden. Het datavolume van deze pakketten kan door alle gebruikers en inzittenden in de auto worden gebruikt. Informatie over voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen vindt u op vw.cubictelecom.com. Alternatief kunnen Webradio en Hybrid-radio worden gebruikt via een mobiel apparaat (bijv. een smartphone) dat als mobiele wifihotspot kan fungeren. In dat geval zijn de overeenkomstige diensten enkel met een bestaand toestel of via een afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het uitwisselen van datapakketten via het internet kunnen, afhankelijk van uw mobieletelefonietarief en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) in rekening worden gebracht. Voor het gebruik van de gratis We Connect-app is een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider. De beschikbaarheid van de in de pakketten beschreven afzonderlijke diensten van Car-Net (‘Guide & Inform Premium’ en ‘Security & Service’) kan van land tot land variëren en is ook afhankelijk van de auto en de uitvoering. De diensten staan ter beschikking voor de overeengekomen looptijd van het contract en kunnen tijdens de looptijd inhoudelijk gewijzigd resp. stopgezet worden. Meer informatie vindt u op www.connect.volkswagen-we.com en bij uw Volkswagen Partner. Voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobiele provider.