Met We Connect Start uw ID. verbinden
1

We Connect Start
Verbindt u, ondersteunt u, brengt u meer ontspannen naar uw doel

2.
ID.3 Pro Performance: stroomverbruik in kWh/100 km: gecombineerd 13,5- 12,9; CO₂-uitstoot in g/km: gecombineerd 0; efficiëntieklasse: A+++. ID.3 Pro S (4 en 5 portieren): stroomverbruik in kWh/100 km: gecombineerd 13,7-13,1; CO₂-uitstoot in g/km: gecombineerd 0; efficiëntieklasse: A+++.

Dit wordt aangeboden door Volkswagen AG, Deutschland.

De slimme verbinding met uw Volkswagen ID. 


Rijdt u een model uit de ID. -familie? Dan kunt u onderweg niet alleen volledig elektrisch, maar ook verbonden zijn: met de onlinediensten van We Connect Start voor ID. -modellen met ID. -software onder 3.0 haalt u digitale assistenten aan boord die actuele info verschaffen over laadbeheer of verkeer en specifieke functies met de We Connect ID. -app aansturen. 

Vanaf ID. -softwareversie 3.0, kunt u uw connectiviteitsniveau uitbreiden met het aanbod van We Connect voor uw ID. Check welke onlinediensten uw ID. ondersteunt in de compatibiliteitscontroleOpens an external link

Uw voordelen op een rijtje:

  • verbonden en online
  • toegang tot vele functies voor de auto mogelijk via een We Connect ID. -app
  • de eerste drie jaar gratis.

Klaar voor vertrek, wanneer u dat bent

Wilt u de resterende actieradius van uw ID. -model checken? Via uw smartphone hebt u in de We Connect ID. .-app altijd zicht op de laadstatus en resterende actieradius van de accu wanneer de ID met het internet is verbonden en kunt u zien of de laadkabel is aangesloten. Zo ja, dan kunt een laadsessie vanaf de bank starten of beëindigen. Hiervoor geeft u maar één keer uw vertrektijd naar kantoor op en al staat uw ID. iedere ochtend opgeladen voor u klaar.  

We Charge

We Charge - maakt laden makkelijk

Met We Charge laadt u uw ID. nog comfortabeler op. Thuis via de verbonden wallbox en onderweg bij de openbare oplaadpunten van een van de grootste en snelst groeiende oplaadnetwerken in Europa. Bijzonder handig is de In-Car app die rechtstreeks in het infotainmentsysteem van uw ID. is geïntegreerd. Daarmee kunt u op de kaart zoeken naar beschikbare laadpunten rondom uw huidige locatie en de navigatie naar een laadpunt starten. De app bevat bovendien informatie over de beschikbare stekkertypen en laadsnelheden.

4.
Zowel de laadtarieven, de laadpassen als de ID. Charger-modellen zijn een aanbod van Volkswagen Group Charging GmbH (Elli, Impressum en juridische aspecten).
Connectiviteit

Verbonden met de We Connect ID. app

Connectiviteit

Verbonden met de We Connect ID. app

We Connect ID., de app voor uw ID.
5
5.
Afbeeldingen kunnen afwijken

Download de comfortupdate voor de ID. familie: De We Connect ID. app is uw toegang tot uw ID. Volkswagen en alle wat u nodig heeft. De app transformeert u smartphone namelijk in een afstandsbediening waarmee u meerdere nuttige wagenfuncties kunt bedienen. Zo heeft u altijd zicht op ID., ook als u even niet in de auto zit.

De hele wereld van online diensten gebruiken met We Connect voor uw ID. 

We Connect voor uw ID. vergroot uw digitale mogelijkheden vanaf ID. softwareversie 3.0 met een plus aan intelligente dagelijkse hulptools die u in contact brengen met uw voertuig en tal van nuttige informatie. 

We Connect voor uw ID.

Dankzij veelzijdige onlinediensten biedt uw ID. extra comfort zoals u dat gewend bent van uw smart home. Hier ziet u van welke diensten u gebruik kunt maken in uw voertuig vanaf ID. -softwareversie 3.0. 

ID. -softwareversie 3.0

Software-updates houden uw ID. up to date en maken het gebruik van steeds weer nieuwe diensten mogelijk. Hieronder vallen ook de geavanceerde onlinediensten van We Connect voor uw ID. die voor u beschikbaar zijn vanaf ID.-softwareversie 3.0. 

Eenvoudig registreren en starten maar

Hoe u We Connect Start in een paar stappen activeert en onze digitale diensten in de auto en op de smartphone gebruikt, kunt u hieronder lezen.

--:--

Daarnaast kunt u de activeringshandleiding als  PDF downloaden.

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op

Kontakt

Heeft u vragen, suggesties of feedback? 

We horen graag van u. U kunt ons bellen op 0800 - 38152Opens a phone link (gratis vanaf alle Belgische nummers). Als uw telefoonprovider dit nummer niet ondersteunt, kunt u bellen naar +32 2 401 0997Opens a phone linkDe tariefkosten kunnen per provider verschillen. Bij het bellen vanuit het buitenland kunnen er roamingkosten in rekening worden gebracht.

U kunt ons natuurlijk ook per e-mail bereiken:
weconnect-support@volkswagen.deOpens a mail link

Dit is misschien ook interessant voor u

Disclaimer van Volkswagen

1.
Om gebruik te kunnen maken van diensten van We Connect Start, hebt u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich bij We Connect Start aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast moet online een afzonderlijk contract voor We Connect Start worden afgesloten met Volkswagen AG. Na overdracht van de wagen hebt u 90 dagen de tijd om de wagen in de We Connect ID -app (verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store) te registreren en de diensten van We Connect Start voor de volledige duur van de overeengekomen looptijd gratis te gebruiken. Het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect Start wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. De hieraan verbonden datakosten binnen Europa worden in het kader van de netwerkdekking door Volkswagen AG gedragen, met uitzondering van de “Webradio” en “Wifihotspot”. Voor het gebruik van de diensten “Webradio” en “Wifihotspot” zijn via de externe partner Cubic Telecom tegen betaling datapakketten verkrijgbaar, die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in talrijke Europese landen gebruikt kunnen worden. Informatie over prijzen en ondersteunde landen kunt u vinden op https://vw.cubictelecom.com. Alternatief kunt u de diensten “Webradio” en “Wifihotspot” gebruiken via een mobiel apparaat (bijv. een smartphone) dat als mobiele wifihotspot kan fungeren. In dat geval zijn de overeenkomstige diensten enkel met een bestaand toestel of via een afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het uitwisselen van datapakketten via het internet kunnen, afhankelijk van uw mobieletelefonietarief en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) in rekening worden gebracht. Voor het gebruik van de gratis We Connect ID -app hebt u een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider.  De beschikbaarheid van de in de pakketten beschreven afzonderlijke diensten kan variëren per land, automodel en uitrusting. De diensten zijn gedurende de overeengekomen contractduur beschikbaar en kunnen tijdens de contractduur aan inhoudelijk veranderingen onderhevig zijn. Meer informatie vindt u op www.connect.volkswagen-we.com en bij uw Volkswagen Partner. Voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobiele provider.
3.
Voor spraakbediening is een airconditioning voor twee of drie zones vereist. Online spraakbediening is momenteel beschikbaar in de volgende talen: Duits, Engels (GB en US), Frans, Italiaans, Nederlands, Pools, Portugees, Spaans, Tsjechisch en Zweeds.