Een persoon zit op de bestuurdersstoel van een stilstaande T-Cross en kijkt naar een mobiele telefoon terwijl het portier geopend is
1

VW Connect en We Connect starten

VW Connect en We Connect starten

Tijd besparen, goed geïnformeerd zijn en steeds ontspannen blijven - het is slechts een kwestie van instellingen. De slimme hulpjes van VW Connect en We Connect kennen uw persoonlijke gewoontes en maken u het leven gemakkelijker wanneer u het weer eens druk hebt. Overtuig uzelf.

 

Dit wordt aangeboden door Volkswagen AG, Deutschland.

In enkele stappen naar een verbonden auto

Let op, voor een volledig gebruik van de functionaliteiten is een Volkswagen ID gebruikersaccount en een afzonderlijk contract met Volkswagen AG over het gebruik van mobiele onlinediensten vereist.

--:--

Zo gebruikt u VW Connect of We Connect in uw Volkswagen

De volgende handleiding leidt u stapsgewijs door het activeringsproces, zodat u verbinding kunt maken met uw Volkswagen.

Volkswagen-app

Volkswagen-app downloaden

Ervaar alle voordelen van VW Connect, We Connect en Car-Net in een app. Download gewoon de  Volkswagen-app voor uw smartphone en maak verbinding met uw Volkswagen.

Volkswagen-app in de App Store downloadenOpens an external link

Volkswagen-app in de Play Store downloadenOpens an external link

Binnenaanzicht van een Passat met 4 personen en zicht op het infotainmentsysteem en het panoramaschuif-kanteldak

Always on met de datapakketten van Cubic Telecom

Haal nu snel internet binnen voor je Volkswagen – gemakkelijk en overzichtelijk

Dit is misschien ook interessant voor u

VW Connect- en We Connect-diensten. Hier vindt u de voorwaarden en pakketten.

Heeft u vragen? Snelle antwoorden of persoonlijk advies bij onze digitale diensten vindt u hier.

Disclaimer van Volkswagen

1.
Om gebruik te kunnen maken van de VW Connect / We Connect-diensten, hebt u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich bij VW Connect / We Connect aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Bovendien moet er online op www.myvolkswagen.net of via de app Volkswagen” (verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store) een afzonderlijk VW Connect- of VW Connect Plus- dan wel We Connect- of We Connect Plus-contract worden afgesloten met Volkswagen AG. Voor VW Connect Plus / We Connect Plus hebt u na de overhandiging van het voertuig 90 dagen de tijd om de auto via www.myvolkswagen.net of de app Volkswagen We Connect” te registreren en de diensten voor de volledige duur van de overeengekomen gratis looptijd te gebruiken. Voor klanten met VW Connect en VW Connect Plus geldt: Het gebruik van de mobiele onlinediensten wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. Voor het gebruik van de webradio, de wifi-hotspot en Alexa, voor zover aanwezig, kunnen tegen betaling datapakketten worden verkregen via de mobiele provider “Cubic Telecom” die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in tal van Europese landen kunnen worden gebruikt. Het datavolume van deze pakketten kan door alle gebruikers en inzittenden in de auto worden gebruikt. Informatie over voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen vindt u op vw.cubictelecom.com. Het is ook mogelijk om de webradio, wifi-hotspot en Alexa, voor zover aanwezig, te gebruiken met een mobiel eindapparaat (bijv. een smartphone) dat geschikt is om te fungeren als mobiele hotspot. In dit geval is de overeenkomstige dienstfunctie enkel met een bestaand of via een afzonderlijk af te sluiten contract voor mobiele telefonie tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het uitwisselen van gegevens via internet kunnen, afhankelijk van het tarief voor mobiele telefonie en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) ontstaan. Voor klanten met We Connect en We Connect Plus geldt: Het gebruik van de mobiele onlinediensten wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. Voor het gebruik van de streamingdiensten, enkele In-Car-apps en de wifi-hotspot zijn bij mobiele provider “Cubic Telecom“ tegen betaling datapakketten verkrijgbaar, die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in talrijke Europese landen kunnen worden gebruikt. Het datavolume van deze pakketten kan door alle gebruikers en inzittenden in de auto worden gebruikt. Informatie over voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen vindt u op vw.cubictelecom.com. Alternatief kunnen deze diensten worden gebruikt via een mobiel eindapparaat (zoals een smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dat geval zijn de overeenkomstige diensten enkel met een bestaand toestel of via een afzonderlijk af te sluiten contract voor mobiele telefonie tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het uitwisselen van gegevens via internet kunnen, afhankelijk van het tarief voor mobiele telefonie en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) ontstaan. Voor het gebruik van de gratis app Volkswagen” zijn een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten contract voor mobiele telefonie tussen u en uw mobiele provider vereist.     Welke diensten in de pakketten VW Connect en VW Connect Plus dan wel We Connect en We Connect Plus zijn inbegrepen, kan van land tot land verschillen. De beschikbaarheid is ook afhankelijk van het model van de auto, de uitrusting en de geïnstalleerde softwareversie. Dit geldt ook voor de diensten van derden. De diensten staan ter beschikking voor de overeengekomen looptijd van het contract en kunnen tijdens de looptijd inhoudelijk gewijzigd resp. stopgezet worden. Meer informatie vindt u op connect.volkswagen.com en bij uw Volkswagen-partner. Voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobiele provider.