We Connect diensten Wagen in het zicht- Alles wat u weten moet
1

Wagen in het zicht.
Alles wat u moet weten.

Wagen in het zicht.
Alles wat u moet weten.

U ligt in bed en het schiet u te binnen: zijn de lichten van mijn auto wel uitgeschakeld? Zijn de portieren gesloten? Gelukkig hoeft u zich daarover geen zorgen meer te maken. Want u kunt dit gewoon via uw smartphone nakijken. Deze meldt u de volgende dag ook waar u geparkeerd staat. En informeert u over de wagenstatus of naderende inspecties voor de reis. Rijden is het enige wat u zelf nog moet doen.

Dit wordt aangeboden door Volkswagen AG, Deutschland.

Digitale wagendocumentatie

Uw Golf biedt u tal van technische functies en mogelijkheden. Daarom is de wagendocumentatie voor de nieuwe Golf niet alleen beschikbaar als gedrukt boekje of wagendocumentatie online, maar ook als vooraf geïnstalleerde app op het infotainmentsysteem van uw auto. Met de digitale wagendocumentatie vindt u snelle, overzichtelijke en verstaanbare antwoorden op uw vragen – interactief, gemakkelijk en rechtstreeks in het infotainmentsysteem van uw auto.

We Connect - Interactieve tutorials voor uw Volkswagen
We Connect - Portieren en lichten controleren met de smartphone

Portieren & licht

Met de dienst Portieren & licht controleert u heel eenvoudig per app of de portieren van uw Volkswagen vergrendeld zijn en of het stadslicht is uitgeschakeld. Een snel overzicht voor een geruststellend gevoel.

Rijgegevens

De functie “Rijgegevens” analyseert uw rijgedrag en biedt u bijvoorbeeld informatie over het gemiddeld verbruik.

We Connect - Rijgedrag analyseren en optimaliseren
We Connect - Weet waar uw Volkswagen staat

Parkeerpositie

Met de dienst Parkeerpositie is een tik op de smartphone voldoende om te zien waar uw wagen staat. En indien nodig ook hoe u daar het snelst komt.

Wagenstatus

Van overal instelbaar: alle relevante wagengegevens. Bekijk bijvoorbeeld de resterende actieradius, de actuele kilometerstand of wanneer de accu weer moet worden opgeladen.

We Connect - Belangrijke wagengegevens steeds in het zicht

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op

Kontakt

Heeft u vragen, suggesties of feedback? 

We horen graag van u. U kunt ons bellen op 0800 - 38152Opens a phone link (gratis vanaf alle Belgische nummers). Als uw telefoonprovider dit nummer niet ondersteunt, kunt u bellen naar +32 2 401 0997Opens a phone linkDe tariefkosten kunnen per provider verschillen. Bij het bellen vanuit het buitenland kunnen er roamingkosten in rekening worden gebracht.

U kunt ons natuurlijk ook per e-mail bereiken:
weconnect-support@volkswagen.deOpens a mail link

Dit is misschien ook interessant voor u

Disclaimer van Volkswagen

1.
Om gebruik te kunnen maken van de We Connect-diensten, heeft u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich bij We Connect aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast moet online een afzonderlijk We Connect- of We Connect Plus-contract afgesloten worden met Volkswagen AG. Voor We Connect Plus heeft u na de overhandiging van het voertuig 90 dagen de tijd om de auto via www.myvolkswagen.net of de app Volkswagen We Connect’ (verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store) te registreren en de diensten voor de volledige duur van de overeengekomen gratis looptijd te gebruiken. Het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. De hieraan verbonden datakosten binnen Europa worden in het kader van de netwerkdekking door Volkswagen AG gedragen met uitzondering van de ‘Streaming & Internet’-diensten en afzonderlijke In-Car apps. Voor het gebruik van de ‘Streaming & Internet’-diensten, afzonderlijke In-Car apps en de wifihotspot zijn via de externe telecompartner ‘Cubic Telecom’ tegen betaling datapakketten verkrijgbaar, die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in talrijke Europese landen kunnen worden gebruikt. Het datavolume van deze pakketten kan door alle gebruikers en inzittenden in de auto worden gebruikt. Informatie over voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen vindt u op https://vw.cubictelecom.com. Alternatief kunnen Webradio en Mediastreaming worden gebruikt via een mobiel apparaat (bijv. een smartphone) dat als mobiele wifihotspot kan fungeren. In dat geval zijn de overeenkomstige diensten enkel met een bestaand toestel of via een afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het uitwisselen van datapakketten via het internet kunnen, afhankelijk van uw mobieletelefonietarief en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) in rekening worden gebracht. Voor het gebruik van de gratis We Connect-app is een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider.  De beschikbaarheid van de in de pakketten beschreven afzonderlijke diensten van We Connect en We Connect Plus kan van land tot land variëren en is zowel afhankelijk van het voertuig als van de uitrusting. De diensten staan ter beschikking voor de overeengekomen looptijd van het contract en kunnen tijdens de looptijd inhoudelijk gewijzigd resp. stopgezet worden. Meer informatie vindt u op www.connect.volkswagen-we.com en bij uw Volkswagen Partner. Voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobiele provider.