We Connect diensten - Entertainment
1

Entertainment. 
Vermaak op de inhaalstrook.

Entertainment. 
Vermaak op de inhaalstrook.

Een lange rit naar uw vakantiebestemming wordt saai? Maak dan gebruik van alle gewenste streaming-, webradio- en infotainmentdiensten. U kinderen kunnen dankzij de Wifi-Hotspot met tot wel acht apparaten tegelijk surfen, zo speelt gegarandeerd enkel het lievelingsprogramma. Klinkt het niet goed?

Dit wordt aangeboden door Volkswagen AG, Deutschland.

Mediastreaming

De streamingdiensten Apple Music en Tidal staan nu ook rechtstreeks en gemakkelijk via het Infotainmentsysteem van uw Volkswagen ter beschikking*. Log makkelijk in met uw bestaande inloggegevens en geniet van het beste entertainment tijdens uw rit.

* Voor het gebruik van deze dienst is er extra datavolume vereist. Dit kan tegen betaling rechtstreeks via de wagen via de externe mobiele radiopartner Cubic Telecom of via een eigen dataverbinding van de klant (Smartphone Tethering) geregeld worden.

We Connect - Muziekstreaming rechtstreeks op het infotainmentsysteem
We Connect - Grenzeloos radio-entertainment aan boord

Webradio

Doordacht - maak nu gebruik van alle voordelen van de internetradio, ook in uw Volkswagen. Met de dienst Webradio* is het zoeken en afspelen van live zenders en podcast-hits kinderspel. 

* Privédatapakketten vereist (Cubic Telecom of tethering met eigen smartphone).

Wifi-hotspot

De geïntegreerde wifi-hotspot* zorgt dat u en uw passagiers een stabiele internetverbinding hebben en maakt het surfen tot met acht apparaten mogelijk. Door het praktische ontwerp van datapakketten via het infotainmentsysteem, behoudt u de controle over het dataverbruik.

* Privédatapakketten vereist (Cubic Telecom of tethering met eigen smartphone).

We Connect - Wifi voor u en alle passagiers
Always on met de datapakketten

Always on met de datapakketten van Cubic Telecom

Haal nu snel internet binnen voor je Volkswagen – gemakkelijk en overzichtelijk

Meer te weten komen

Zo gebruikt u Streaming & Internet rechtstreeks in uw Volkswagen.

--:--

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op

Kontakt

Heeft u vragen, suggesties of feedback? 

We horen graag van u. U kunt ons bellen op 0800 - 38152Opens a phone link (gratis vanaf alle Belgische nummers). Als uw telefoonprovider dit nummer niet ondersteunt, kunt u bellen naar +32 2 401 0997Opens a phone linkDe tariefkosten kunnen per provider verschillen. Bij het bellen vanuit het buitenland kunnen er roamingkosten in rekening worden gebracht.

U kunt ons natuurlijk ook per e-mail bereiken:
weconnect-support@volkswagen.deOpens a mail link

Dit is misschien ook interessant voor u

Disclaimer van Volkswagen

1.
Om gebruik te kunnen maken van de We Connect-diensten, heeft u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich bij We Connect aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast moet online een afzonderlijk We Connect- of We Connect Plus-contract afgesloten worden met Volkswagen AG. Voor We Connect Plus heeft u na de overhandiging van het voertuig 90 dagen de tijd om de auto via www.myvolkswagen.net of de app Volkswagen We Connect’ (verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store) te registreren en de diensten voor de volledige duur van de overeengekomen gratis looptijd te gebruiken. Het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. De hieraan verbonden datakosten binnen Europa worden in het kader van de netwerkdekking door Volkswagen AG gedragen met uitzondering van de ‘Streaming & Internet’-diensten en afzonderlijke In-Car apps. Voor het gebruik van de ‘Streaming & Internet’-diensten, afzonderlijke In-Car apps en de wifihotspot zijn via de externe telecompartner ‘Cubic Telecom’ tegen betaling datapakketten verkrijgbaar, die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in talrijke Europese landen kunnen worden gebruikt. Het datavolume van deze pakketten kan door alle gebruikers en inzittenden in de auto worden gebruikt. Informatie over voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen vindt u op https://vw.cubictelecom.com. Alternatief kunnen Webradio en Mediastreaming worden gebruikt via een mobiel apparaat (bijv. een smartphone) dat als mobiele wifihotspot kan fungeren. In dat geval zijn de overeenkomstige diensten enkel met een bestaand toestel of via een afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het uitwisselen van datapakketten via het internet kunnen, afhankelijk van uw mobieletelefonietarief en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) in rekening worden gebracht. Voor het gebruik van de gratis We Connect-app is een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider.  De beschikbaarheid van de in de pakketten beschreven afzonderlijke diensten van We Connect en We Connect Plus kan van land tot land variëren en is zowel afhankelijk van het voertuig als van de uitrusting. De diensten staan ter beschikking voor de overeengekomen looptijd van het contract en kunnen tijdens de looptijd inhoudelijk gewijzigd resp. stopgezet worden. Meer informatie vindt u op www.connect.volkswagen-we.com en bij uw Volkswagen Partner. Voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobiele provider.