Een vrouw gebruikt een tablet op de achterbank van een auto
1

We Connect activeringshandleidingen

We Connect activeringshandleidingen

Zo haalt u de mobiele onlinediensten naar uw Volkswagen.
Hier kunt u lezen wat u moet doen om We Connect te kunnen gebruiken.

Dit wordt aangeboden door Volkswagen AG, Deutschland.

Vind de geschikte handleiding voor uw auto

Haal We Connect eenvoudig naar de Volkswagen via uw smartphone. Kies uw Volkswagen-model en volg de instructies om de mobiele onlinediensten te activeren.
Wilt u weten of uw automodel compatibel is met We Connect of Car-Net? Doe dan de compatibiliteitscontroleOpens an external link.

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op

Kontakt

Heeft u vragen, suggesties of feedback? 

We horen graag van u. U kunt ons bellen op 0800 - 38152Opens a phone link (gratis vanaf alle Belgische nummers). Als uw telefoonprovider dit nummer niet ondersteunt, kunt u bellen naar +32 2 401 0997Opens a phone linkDe tariefkosten kunnen per provider verschillen. Bij het bellen vanuit het buitenland kunnen er roamingkosten in rekening worden gebracht.

U kunt ons natuurlijk ook per e-mail bereiken:
weconnect-support@volkswagen.deOpens a mail link

Dit is misschien ook interessant voor jou

Disclaimer van Volkswagen

1.
Om gebruik te kunnen maken van de We Connect-diensten, heeft u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich bij We Connect aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Bovendien moet online een afzonderlijk We Connect- of We Connect Plus-contract worden afgesloten met Volkswagen AG op www.myvolkswagen.net of via de app Volkswagen We Connect’ (beschikbaar in de App Store en Google Play Store). Voor We Connect Plus heeft u na de overhandiging van het voertuig 90 dagen de tijd om de auto via www.myvolkswagen.net of de app Volkswagen We Connect’ te registreren en de diensten voor de volledige duur van de overeengekomen gratis looptijd te gebruiken. Het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. De hieraan verbonden datakosten binnen Europa worden in het kader van de netwerkdekking door Volkswagen AG gedragen met uitzondering van de ‘Streaming & Internet’-diensten en afzonderlijke In-Car apps. Voor het gebruik van de ‘Streaming & Internet’-diensten, afzonderlijke In-Car apps en de wifihotspot zijn via de externe telecompartner ‘Cubic Telecom’ tegen betaling datapakketten verkrijgbaar, die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in talrijke Europese landen kunnen worden gebruikt. Het datavolume van deze pakketten kan door alle gebruikers en inzittenden in de auto worden gebruikt. Informatie over voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen vindt u op vw.cubictelecom.com. Alternatief kunnen Webradio en Mediastreaming worden gebruikt via een mobiel apparaat (bijv. een smartphone) dat als mobiele wifihotspot kan fungeren. In dat geval zijn de overeenkomstige diensten enkel met een bestaand toestel of via een afzonderlijk af te sluiten contract voor mobiele telefonie tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het uitwisselen van datapakketten via het internet kunnen, afhankelijk van uw mobieletelefonietarief en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) in rekening worden gebracht. Voor het gebruik van de gratis app Volkswagen We Connect’ is een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider.   Welke diensten in de pakketten We Connect en We Connect Plus zijn inbegrepen, kunnen van land tot land verschillen. De beschikbaarheid is ook afhankelijk van het model van de auto, de uitrusting en de geïnstalleerde softwareversie. Dit geldt ook voor de diensten van derden. De diensten staan ter beschikking voor de overeengekomen looptijd van het contract en kunnen tijdens de looptijd inhoudelijk gewijzigd resp. stopgezet worden. Meer informatie vindt u op connect.volkswagen-we.com en bij uw Volkswagen-partner. Voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobiele provider.
3.
De opgegeven verbruiks- en uitstootwaarden zijn volgens de wettelijk voorgeschreven meetprocedures verkregen. Op 1 januari 2022 heeft de WLTP-testcyclus de NEDC-testcyclus volledig vervangen, zodat na deze datum geen NEDC-waarden meer beschikbaar zijn voor nieuwe auto’s met typegoedkeuring. De informatie heeft geen betrekking op een individuele auto en maakt geen deel uit van het aanbod, maar dient uitsluitend ter vergelijking tussen de verschillende typen auto’s. Extra uitrustingen en accessoires (aanbouwdelen, bandenmaat, enz.) kunnen relevante voertuigparameters, zoals het gewicht, de rolweerstand en de aerodynamica veranderen en naast weers- en verkeersomstandigheden, en het individuele rijgedrag van invloed zijn op het brandstofverbruik, het stroomverbruik, de CO2-uitstoot en de rijprestaties van een voertuig. Vanwege de meer realistische testomstandigheden zijn de brandstofverbruiks- en CO2-uitstootwaarden gemeten volgens de WLTP in veel gevallen hoger dan de waarden gemeten volgens de NEDC. Daardoor kunnen sinds 1 september 2018 bij de motorrijtuigenbelasting overeenkomstige veranderingen optreden. Meer informatie over de verschillen tussen WLTP en NEDC kunt u vinden op  Meer informatie over het officiële brandstofverbruik en de officiële specifieke CO2-uitstoot van nieuwe personenauto's is te vinden in "Leidraad over het brandstofverbruik, de CO2-uitstoot en stroomverbruik van nieuwe personenwagens", die op alle verkooppunten en bij de DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern of op www.dat.de/co2 verkrijgbaar is.
4.
De e-up! kan op dit moment niet met een persoonlijke uitrusting worden besteld. Er staan echter wel reeds geproduceerde auto's voor je klaar. Neem gewoon contact op met jouw Volkswagen-partner.