We Connect diensten comfort - Precies op uw maat
1

Comfort.
Precies op uw maat.

Comfort.
Precies op uw maat.

U heeft de auto nodig maar uw partner heeft de sleutels? Stuur deze eenvoudig naar uzelf via de smartphone. Dankzij de personalisering worden uw persoonlijke instellingen in een handomdraai geactiveerd. Voel u thuis, zowel onderweg als op kantoor: Zeg gewoon “Naar het werk rijden” en uw Volkswagen start de navigatie. Want hij begrijpt u beter dan ooit. Dat is teamwork.

Dit wordt aangeboden door Volkswagen AG, Deutschland.

Online interieurvoorverwarming

Uw wagen op koude dagen voorverwarmen tijdens uw ontbijt. Met de service Online interieurvoorverwarming* kunt u bovendien met de We Connect app vertrektijden vastleggen zodat u steeds in een warme en ontdooide wagen kunt stappen.

* alleen in combinatie met de optionele uitrusting Interieurvoorverwarming.

We Connect - Auto voor vertrek via de smartphone voorverwarmen.
We Connect - Uw smartphone wordt uw autosleutel

Mobiele sleutel

Raak nooit meer uw sleutel kwijt. U kunt uw Volkswagen in een handomdraai openen en starten met uw smartphone als mobiele sleutel*. Stuur digitale sleutels aan uw vrienden en gezinsleden, zodat ze probleemloos gebruik kunnen maken van uw wagen. De eerste vijf mobiele sleutels zijn gratis, daarboven kunt u mobiele sleutels rechtstreeks in de in-Car shop van uw infotainmentsysteem of in de We Connect webshopOpens an external link kopen.

* Alleen beschikbaar met het optionele navigatiesysteem “Discover Pro” (voor Passat, Arteon en Golf) of “Discover Media” (alleen voor Golf) en in combinatie met de We Connect app. Initieel zijn er voor de Passat en de Arteon vijf gratis en voor de Golf afhankelijk van het ontwerp van de functie ook vijf mobiele sleutels beschikbaar. De mobiele sleutels kunnen gedurende de eerste 4 jaar na het afsluiten van het We Connect-contract worden ingewisseld. Het doorgeven van een mobiele sleutel vereist een identiteitscontrole van de sleutelverzender via het Volkswagen Ident-proces. Na de installatie op een compatibele smartphone is de mobiele sleutel één jaar geldig op het apparaat waaraan de sleutel gekoppeld is.

Personalisering

Nadat u een VW-account heeft aangemaakt en u zich voor de eerste keer in uw wagen heeft aangemeld, wordt u herkend en worden uw persoonlijke instellingen volledig automatisch en afhankelijk van de uitvoering geactiveerd voor een tal van systemen, zoals stoelinstellingen, verlichting, airconditioning, infotainment, navigatie en het rijhulpsysteem. Maximaal comfort voor verschillende gebruikers en als u in meerdere auto's moet rijden.

We Connect - Gepersonaliseerde instellingen makkelijk meenemen
We Connect - Online spraakbediening

Online spraakbediening

Met de online upgrade van de optionele spraakbediening* kunt u van een nog betere spraakbesturing genieten. Kies online uw lievelingsmuziek, zoek uw favoriete webradiozender via spraakbediening en geniet bij het navigeren van de intuïtieve doelingave. In de nieuwe Golf kunt u bovendien e-mails dicteren en laten voorlezen of In-Car apps bedienen, zonder dat uw blik daarbij afdwaalt van de weg.

* De (online) spraakbediening is momenteel beschikbaar in de volgende talen: Duits, Engels (GB en US), Frans, Spaans, Tsjechisch en Italiaans. 

Serviceafspraakplanning

Indien u dat wenst, regelt uw Volkswagen de serviceafspraken voor u, zodat u zich in het dagelijks leven kunt concentreren op andere belangrijke zaken. Zodra het tijd is voor een servicebeurt zoals een keuring of het verversen van de olie, stuurt de auto alle belangrijke gegevens door naar uw favoriete servicepartner, die contact met u opneemt voor het maken van een afspraak.* De Volkswagen-servicepartner kan heel gemakkelijk individueel worden gezocht en geselecteerd in uw klantaccount van myVolkswagenOpens an external link of in de We Connect app. Dankzij de gegevensoverdracht kan uw garage zelfs inschatten hoeveel tijd u moet plannen voor de serviceafspraak. Zo regelt de planning van de servicebeurt zich bijna vanzelf.

* Meer informatie over gegevensverwerking vindt u in het privacybeleid via de volgende link:  www.myvolkswagen.net/weconnect-legal-mod123Opens an external link

We Connect - maak eenvoudig een serviceafspraak

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op

Kontakt

Heeft u vragen, suggesties of feedback? 

We horen graag van u. U kunt ons bellen op 0800 - 38152Opens a phone link (gratis vanaf alle Belgische nummers). Als uw telefoonprovider dit nummer niet ondersteunt, kunt u bellen naar +32 2 401 0997Opens a phone linkDe tariefkosten kunnen per provider verschillen. Bij het bellen vanuit het buitenland kunnen er roamingkosten in rekening worden gebracht.

U kunt ons natuurlijk ook per e-mail bereiken:
weconnect-support@volkswagen.deOpens a mail link

Dit is misschien ook interessant voor u

Disclaimer van Volkswagen

1.
Om gebruik te kunnen maken van de We Connect-diensten, heeft u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich bij We Connect aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast moet online een afzonderlijk We Connect- of We Connect Plus-contract afgesloten worden met Volkswagen AG. Voor We Connect Plus heeft u na de overhandiging van het voertuig 90 dagen de tijd om de auto via www.myvolkswagen.net of de app Volkswagen We Connect’ (verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store) te registreren en de diensten voor de volledige duur van de overeengekomen gratis looptijd te gebruiken. Het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. De hieraan verbonden datakosten binnen Europa worden in het kader van de netwerkdekking door Volkswagen AG gedragen met uitzondering van de ‘Streaming & Internet’-diensten en afzonderlijke In-Car apps. Voor het gebruik van de ‘Streaming & Internet’-diensten, afzonderlijke In-Car apps en de wifihotspot zijn via de externe telecompartner ‘Cubic Telecom’ tegen betaling datapakketten verkrijgbaar, die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in talrijke Europese landen kunnen worden gebruikt. Het datavolume van deze pakketten kan door alle gebruikers en inzittenden in de auto worden gebruikt. Informatie over voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen vindt u op https://vw.cubictelecom.com. Alternatief kunnen Webradio en Mediastreaming worden gebruikt via een mobiel apparaat (bijv. een smartphone) dat als mobiele wifihotspot kan fungeren. In dat geval zijn de overeenkomstige diensten enkel met een bestaand toestel of via een afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het uitwisselen van datapakketten via het internet kunnen, afhankelijk van uw mobieletelefonietarief en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) in rekening worden gebracht. Voor het gebruik van de gratis We Connect-app is een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider.  De beschikbaarheid van de in de pakketten beschreven afzonderlijke diensten van We Connect en We Connect Plus kan van land tot land variëren en is zowel afhankelijk van het voertuig als van de uitrusting. De diensten staan ter beschikking voor de overeengekomen looptijd van het contract en kunnen tijdens de looptijd inhoudelijk gewijzigd resp. stopgezet worden. Meer informatie vindt u op www.connect.volkswagen-we.com en bij uw Volkswagen Partner. Voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobiele provider.