Een vrouw zit in een VW ID.3 en kijkt naar haar mobiele telefoon - hulp met apps en digitale diensten

Hulp bij apps en digitale diensten

Hier vind u antwoorden op vragen over mobiliteitsdiensten, connectiviteit en thema's zoals opladen en muurlaadstation.

Het interieur van een VW ID.5, de smartphone is verbonden met de VW e-auto
Hoe kunnen wij u helpen?

Heeft u een vraag over onze digitale diensten of apps? Voer deze hier heel eenvoudig in het zoekveld in en vind het antwoord in onze FAQ's. Uw vraag staat er niet bij of bent u geïnteresseerd in het thema elektrische mobiliteit? Dan zijn wij op elk gewenst moment voor u bereikbaar via telefoon of e-mail.

Voer hier alstublieft uw vraag in.
Verdere informatie

Apps en digitale diensten

Heeft u vragen over onze apps en digitale diensten?
Neem dan contact met ons op.

Gratis hotline apps en digitale diensten

Zo kunt u ons bereiken:

0800 - 38152

Ondersteunt uw telefoonprovider dit nummer niet, bel dan +32 2 401 0997. De kosten zijn afhankelijk van het relevante tarief van uw provider. Bij telefoongesprekken vanuit het buitenland kunnen roaming-kosten in rekening worden gebracht.

Een vrouw met een smartphone in haar hand leunt tegen haar grijze VW ID.3

Heeft u nog andere vragen over We Charge?

Volkswagen Group Charging GmbH (Elli) staat u met raad en daad terzijde. Gebruik het contactformulier.

Gratis hotline We Charge

Zo kunt u ons bereiken:

00800-35 54 1111