We Connect diensten veiligheid - Snelle hulp on demand
1
We Connect diensten veiligheid - Snelle hulp on demand
1
We Connect diensten veiligheid - Snelle hulp on demand
1
We Connect diensten veiligheid - Snelle hulp on demand
1

Veiligheid.
Snelle hulp on demand.

Veiligheid.
Snelle hulp on demand.

U maakt een rit in de natuur en krijgt een lekke band? Geen probleem. In plaats van u te ergeren, activeert u gewoon de pechoproep en u wordt geholpen. Ook als u een ongeval heeft met uw wagen, bent u in goede handen. Want bij noodsituaties wordt er automatisch hulp opgeroepen. U wordt zo goed mogelijk verzorgd en men blijft bij u tot de hulpdiensten aankomen. Dat is veiligheid.

U maakt een rit in de natuur en krijgt een lekke band? Geen probleem. In plaats van u te ergeren, activeert u gewoon de pechoproep en u wordt geholpen. Ook als u een ongeval heeft met uw wagen, bent u in goede handen. Want bij noodsituaties wordt er automatisch hulp opgeroepen. U wordt zo goed mogelijk verzorgd en men blijft bij u tot de hulpdiensten aankomen. Dat is veiligheid.

Dit wordt aangeboden door Volkswagen AG, Deutschland.

Noodoproepservice

Met de dienst Noodoproepservice wordt in noodgevallen voor u gezorgd. Want bij ernstige ongevallen, bijvoorbeeld met airbagactivering, wordt automatisch hulp ingeroepen. Als uw Volkswagen een ongeval registreert, brengt de dienst de verbinding met de alarmcentrale van Volkswagen tot stand en stuurt belangrijke informatie door naar de hulpdiensten. U heeft de mogelijkheid handmatig met een druk op de knop hulp in te roepen.

We Connect - Persoonlijke zorg in noodsituaties
We Connect - Snelle pechverhelping met een druk op de knop

Pechoproep

Bij pech zijn wij snel ter plaatse. Met een druk op de knop kunt u de pechoproep in de wagen activeren en gegevens over uw positie en wagen naar de Volkswagen hulpdienst sturen. Een medewerker helpt u vervolgens de oorzaak van de pech vast te stellen of kan zo nodig een servicevoertuig naar u sturen als het probleem niet direct kan worden opgelost.

Online alarmsysteem

Leun ontspannen achterover, want uw Volkswagen kan op zichzelf passen. Wanneer men probeert in te breken in uw wagen, wordt u door de We Connect app via uw smartphone of per e-mail geïnformeerd.*

* Alleen in combinatie met de optionele diefstalwaarschuwing

We Connect - Diefstalwaarschuwing rechtstreeks via de smartphone
We Connect - Gebiedsgrenzen en snelheid in de gaten houden

Gebiedswaarschuwing & snelheidswaarschuwing

Met de dienst Gebiedswaarschuwing heeft u uw Volkswagen steeds in het zicht. Laat u automatisch waarschuwen als uw wagen bepaalde gebieden op vastgestelde uren van de dag binnenrijdt of verlaat. De dienst Snelheidswaarschuwing stelt u in staat gekozen snelheidsbeperkingen te activeren, waarop de bestuurder van uw wagen zich moet oriënteren.

Disclaimer van Volkswagen
1.
Om gebruik te kunnen maken van de We Connect-diensten, hebt u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich bij We Connect aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast moet online een afzonderlijk We Connect- of We Connect Plus-contract afgesloten worden met Volkswagen AG. Voor We Connect hebt u na de overhandiging van het voertuig 90 dagen tijd om het voertuig op www.portal.volkswagen-we.com te registreren en de diensten voor de volledige duur van de overeengekomen gratis looptijd te gebruiken.Het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. De hieraan verbonden datakosten binnen Europa worden in het kader van de netwerkdekking met uitzondering van de diensten Streaming & Internet en afzonderlijke In-Car apps door Volkswagen AG gedragen. Voor het gebruik van de ‘Streaming & Internet’-diensten, afzonderlijke In-Car apps en de wifi-hotspot zijn via de externe partner ‘Cubic Telecom’ tegen betaling datapakketten verkrijgbaar, die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in talrijke Europese landen gebruikt kunnen worden. Informatie over prijzen en ondersteunde landen vindt u op https://vw.cubictelecom.com. Alternatief kunnen Webradio en Mediastreaming worden gebruikt via een mobiel apparaat (bijv. een smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dat geval zijn de overeenkomstige diensten enkel met een bestaand toestel of via een afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het ontvangen van datapakketten via het internet kunnen, afhankelijk van uw mobieletelefonietarief en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) in rekening worden gebracht. Voor het gebruik van de gratis We Connect-app is een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider.  De beschikbaarheid van de in de pakketten beschreven afzonderlijke diensten van We Connect en We Connect Plus kan van land tot land variëren en is zowel afhankelijk van het voertuig als van de uitrusting. De diensten staan ter beschikking voor de overeengekomen looptijd van het contract en kunnen tijdens de looptijd inhoudelijk gewijzigd, resp. afgesloten worden. Meer informatie vindt u op www.portal.volkswagen-we.com en bij uw Volkswagen Partner. Voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobiele provider.

Uw browser blijkt niet up-to-date te zijn.

Het kan zijn dat onze website hierdoor niet optimaal werkt.
We raden u een update van uw webbrowser aan!

De nieuwste versie staat telkens en overal garant voor een goede internetervaring.

Bedankt voor uw bezoek en veel plezier,
uw Volkswagen-team.