Guide & Inform. In real time het reisdoel voor ogen.
1
Guide & Inform. In real time het reisdoel voor ogen.
1
Guide & Inform. In real time het reisdoel voor ogen.
1
Guide & Inform. In real time het reisdoel voor ogen.
1

Guide & Inform.
In real time het reisdoel voor ogen.

Guide & Inform.
In real time het reisdoel voor ogen.

Dit wordt aangeboden door Volkswagen AG, Deutschland.

Diensten Guide & Inform Basic

Car-Net Guide & Inform.

Extra diensten Guide & Inform Plus

Car-Net Guide & Inform Plus

Extra diensten voor Guide & Inform Premium2:

*De diensten voor Guide & Inform Premium zijn alleen beschikbaar voor de Touareg

Guide & Inform Premium
Disclaimer van Volkswagen
1.
Om gebruik te kunnen maken van de Car-Net-diensten, heeft u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast moet online een afzonderlijk contract afgesloten worden met Volkswagen AG. Om de diensten gedurende de volledige looptijd te kunnen gebruiken, heeft de klant na overdracht van de wagen 90 dagen de tijd om de wagen op portal.volkswagen-we.com registreren. Bij registratie op een later tijdstip wordt de duur van de kosteloze looptijd verkort. U kunt de mobiele onlinediensten van Car-Net, 'Guide & Inform', alleen gebruiken in combinatie met de tegen meerprijs verkrijgbare uitrustingen Discover Media en Discover Pro. Daarnaast heeft u een mobiel apparaat met internettoegang (zoals een smartphone) nodig dat in staat is als mobiele wifi-hotspot te fungeren. Als alternatief kan met de telefooninterface 'Premium' in combinatie met het navigatiesysteem Discover Pro een mobiele telefoon met remote SIM Access Profile (rSAP) of een simkaart met telefoon- en dataoptie worden gebruikt. Met de tegen meerprijs verkrijgbare Car-Stick LTE kan in combinatie met het navigatiesysteem Discover Media eveneens een internetverbinding voor uw navigatiesysteem en een wifi-hotspot in de wagen tot stand worden gebracht. De Car-Net-diensten zijn uitsluitend met een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobieletelefoonprovider en enkel binnen het bereik van het betreffende mobieletelefoonnetwerk mogelijk. Door het ontvangen van datapakketten via het internet kunnen, afhankelijk van uw mobieletelefonietarief en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) in rekening worden gebracht. Vanwege de datavolumes waarmee het gebruik van de Car-Net-diensten gepaard gaat, wordt een contract met een flatrate databundel bij uw mobieletelefonieprovider ten zeerste aanbevolen. Voor het gebruik van de gratis We Connect-app is een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider. De beschikbaarheid van de Car-Net-diensten kan verschillen per land. De diensten zijn gedurende de overeengekomen contractduur beschikbaar en kunnen tijdens de contractduur aan inhoudelijk veranderingen onderhevig zijn. Nadere informatie over Car-Net kunt u vinden op portal.volkswagen-we.com en bij uw Volkswagen Partner; informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u krijgen bij uw mobieletelefonieprovider.
2.
Om gebruik te kunnen maken van de Car-Net-diensten, heeft u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast moet online een afzonderlijk contract afgesloten worden met Volkswagen AG. Om de diensten gedurende de volledige looptijd te kunnen gebruiken, heeft de klant na overdracht van de wagen 90 dagen de tijd om de wagen op portal.volkswagen-we.com registreren. Bij registratie op een later tijdstip wordt de duur van de kosteloze looptijd verkort. Het gebruik van de mobiele onlinediensten van Car-Net wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. De hieraan verbonden datakosten binnen Europa worden in het kader van de netwerkdekking met uitzondering van de diensten Webradio en Hybrid-radio door Volkswagen AG gedragen. Voor het gebruik van de diensten Webradio en Hybrid-radio en de wifi-hotspot zijn via de externe partner Cubic Telecom tegen betaling datapakketten verkrijgbaar, die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in talrijke Europese landen gebruikt kunnen worden. Informatie over prijzen en ondersteunde landen vindt u op vw.cubictelecom.com. Alternatief kunnen Webradio en Hybrid-radio worden gebruikt via een mobiel apparaat (bijv. een smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dat geval zijn de overeenkomstige diensten enkel met een bestaand toestel of via een afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het ontvangen van datapakketten via het internet kunnen, afhankelijk van uw mobieletelefonietarief en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) in rekening worden gebracht. Voor het gebruik van de gratis We Connect-app is een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider. De beschikbaarheid van de in de pakketten beschreven afzonderlijke diensten van Car-Net (Guide & Inform Premium en Security & Service) kan van land tot land variëren. De diensten staan ter beschikking voor de overeengekomen looptijd van het contract en kunnen tijdens de looptijd inhoudelijk gewijzigd, resp. afgesloten worden. Meer informatie vindt u op portal.volkswagen-we.com en bij uw Volkswagen Partner. Voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobiele provider.

Uw browser blijkt niet up-to-date te zijn.

Het kan zijn dat onze website hierdoor niet optimaal werkt.
We raden u een update van uw webbrowser aan!

De nieuwste versie staat telkens en overal garant voor een goede internetervaring.

Bedankt voor uw bezoek en veel plezier,
uw Volkswagen-team.