We Connect ontdekken
1
We Connect ontdekken
1
We Connect ontdekken
1

Makkelijk in verbinding blijven. Met de diensten en services van We Connect.

Dit wordt aangeboden door Volkswagen AG, Deutschland.

We Connect ontdekken

Klaar voor de volgende generatie mobiele onlinediensten: vanaf modeljaar 2021 is het gros van de nieuwe auto's van Volkswagen helemaal klaargestoomd voor We Connect. Want dankzij de geïnstalleerde eSIM-kaart is de Volkswagen van begin af aan online. Bovendien kunt u uw Smartphone koppelen met uw Volkswagen via de 'We Connect app' en heeft u toegang tot bepaalde functies van de auto en de wagenstatus. Ontdek het connectiviteitsaanbod van We Connect.1

  • Navigatie - Kom ontspannen aan
    Navigatie - Kom ontspannen aan

Kom ontspannen aan

  • Navigatie - Kom ontspannen aan
    Navigatie - Kom ontspannen aan

Realtime verkeersinformatie en de beste route. Met onze slimme assistent komt u ontspannen aan op uw bestemming.

Meer te weten komen

Zo activeert en gebruikt u We Connect

Hier leest u hoe u de mobiele onlinediensten via de We Connect app kunt activeren.

We Connect app download

We Connect app download

Beleef alle voordelen van We Connect en Car-Net in een app. Download de We Connect app voor het besturingssysteem van uw smartphone en maak verbinding met uw Volkswagen.

We Connect Start voor de ID. familie

We Connect Start - Volledig elektrisch, volledig verbonden
4
4.
Stroomverbruik bij kWh/100 km: 15,4-14,5 (gecombineerd); CO₂- uitstoot in g/km: 0; efficiëntieklasse: A+

Volledig elektrisch, volledig verbonden

Laadstations vinden, realtime informatie gebruiken of het interieur vast vanaf de ontbijttafel voorverwarmen: We Connect Start5 verbindt u met uw ID. model en een wereld vol informatie. Thuis, onderweg, overal in Europa.

In-Car shop en In-Car apps - Zo werkt het

Als We Connect-klant kunt u praktische functies en diensten rechtstreeks in de In-Car shop van uw Infotainmentsysteem verkrijgen en downloaden. Net zoals u dat van uw Smartphone gewoon bent. Zelfs de We Connect Plus-licentie van uw wagen kunt u via de In-Car shop makkelijk verlengen en kunt u voor een of twee jaar langer van het totaalaanbod van de mobiele onlinediensten van We Connect genieten.

Disclaimer van Volkswagen
1.
Om gebruik te kunnen maken van de We Connect-diensten, hebt u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich bij We Connect aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast moet online een afzonderlijk We Connect- of We Connect Plus-contract afgesloten worden met Volkswagen AG. Voor We Connect hebt u na de overhandiging van het voertuig 90 dagen tijd om het voertuig op www.portal.volkswagen-we.com te registreren en de diensten voor de volledige duur van de overeengekomen gratis looptijd te gebruiken.Het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. De hieraan verbonden datakosten binnen Europa worden in het kader van de netwerkdekking met uitzondering van de diensten Streaming & Internet en afzonderlijke In-Car apps door Volkswagen AG gedragen. Voor het gebruik van de ‘Streaming & Internet’-diensten, afzonderlijke In-Car apps en de wifi-hotspot zijn via de externe partner ‘Cubic Telecom’ tegen betaling datapakketten verkrijgbaar, die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in talrijke Europese landen gebruikt kunnen worden. Informatie over prijzen en ondersteunde landen vindt u op https://vw.cubictelecom.com. Alternatief kunnen Webradio en Mediastreaming worden gebruikt via een mobiel apparaat (bijv. een smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dat geval zijn de overeenkomstige diensten enkel met een bestaand toestel of via een afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het ontvangen van datapakketten via het internet kunnen, afhankelijk van uw mobieletelefonietarief en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) in rekening worden gebracht. Voor het gebruik van de gratis We Connect-app is een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider.  De beschikbaarheid van de in de pakketten beschreven afzonderlijke diensten van We Connect en We Connect Plus kan van land tot land variëren en is zowel afhankelijk van het voertuig als van de uitrusting. De diensten staan ter beschikking voor de overeengekomen looptijd van het contract en kunnen tijdens de looptijd inhoudelijk gewijzigd, resp. afgesloten worden. Meer informatie vindt u op www.portal.volkswagen-we.com en bij uw Volkswagen Partner. Voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobiele provider.
3.
De opgegeven verbruiks- uitstootwaarden zijn volgens de wettelijk voorgeschreven meetprocedures verkregen. Sinds 1 september 2017 krijgen bepaalde nieuwe auto's al hun typegoedkeuring volgens de wereldwijd geharmoniseerde testprocedure voor personenauto's en lichte bedrijfswagens (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), een meer realistische testprocedure voor het meten van het brandstofverbruik en de CO₂-uitstoot. Vanaf 1 september 2018 zal de WLTP stapsgewijs de nieuwe Europese rijcyclus (NEDC) vervangen. Vanwege de meer realistische testomstandigheden zijn de brandstofverbruiks- en CO₂-uitstootwaarden die zijn gemeten volgens de WLTP in veel gevallen hoger dan die welke zijn gemeten volgens de NEDC. Daardoor kunnen er vanaf 1 september 2018 bij de motorrijtuigenbelasting overeenkomstige veranderingen optreden. Meer informatie over de verschillen tussen WLTP en NEDC kunt u vinden op www.volkswagen.de/wltp.

Op dit moment moeten nog de NEDC-waarden worden vermeld. Voor zover het gaat om nieuwe auto's die hun typegoedkeuring volgens WLTP hebben gekregen, worden de NEDC-waarden afgeleid van de WLTP-waarden. Het daarnaast opgeven van de WLTP-waarden kan tot aan het verplichte gebruik op vrijwillige basis plaatsvinden. Voor zover de NEDC-waarden als verschil worden aangegeven, hebben deze geen betrekking op één afzonderlijk voertuig en maken ze geen deel uit van het aanbod. Ze dienen uitsluitend ter vergelijking tussen de verschillende voertuigtypen. Extra uitrustingen en accessoires (aanbouwdelen, bandenmaat, enz.) kunnen relevante voertuigparameters, zoals het gewicht, de rolweerstand en de aerodynamica veranderen en naast weers- en verkeersomstandigheden, en het individuele rijgedrag van invloed zijn op het brandstofverbruik, het stroomverbruik, de CO₂-uitstoot en de rijprestaties van een voertuig.

Meer informatie over het officiële brandstofverbruik en de officiële, specifieke CO2-uitstoot van nieuwe personenauto's is te vinden in "Leidraad over het brandstofverbruik, de CO2-uitstoot en stroomverbruik van nieuwe personenwagens", die op alle verkooppunten en bij de DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen (www.dat.de/co2) gratis verkrijgbaar is.
5.
Om gebruik te kunnen maken van de We Connect-diensten, heeft u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich bij We Connect Start aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast moet online een afzonderlijk contract voor We Connect Start worden afgesloten met Volkswagen AG. Na de overdracht van de auto heeft u 90 dagen de tijd om de auto via de We Connect ID. app te registreren en de diensten van We Connect Start voor de volledige duur van de overeengekomen looptijd gratis te gebruiken.Het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect Start wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. De hieraan verbonden datakosten binnen Europa worden in het kader van de netwerkdekking door Volkswagen AG gedragen. Voor het gebruik van de gratis We Connect ID. app is een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider.  De beschikbaarheid van de in de pakketten beschreven afzonderlijke diensten kan van land tot land variëren. De diensten staan ter beschikking voor de overeengekomen looptijd van het contract en kunnen tijdens de looptijd inhoudelijk gewijzigd, resp. afgesloten worden. Meer informatie vindt u op www.connect.volkswagen-we.com en bij uw Volkswagen Partner. Voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobiele provider.
6.
Voor het gebruik van ‘We Upgrade’-artikelen heeft u een Volkswagen ID-gebruikersaccount, een geldig We Connect-contract en uw legitimatie als hoofdgebruiker, d.w.z. de koppeling van uw gebruikersaccount aan een concrete wagen, nodig. Verder is het noodzakelijk dat de wagen over de voor het desbetreffende artikel benodigde technische functies en hardware beschikt. De hoofdgebruiker kan de artikelen van We Upgrade die beschikbaar zijn voor de betreffende wagen bekijken in de In-Car shop van het infotainmentsysteem. Voor producten tegen betaling geeft u eenmalig een betaalmethode op in de We Connect-webshop: https://shop.volkswagen-we.com. Verworven en geactiveerde ‘We Upgrade’-functies blijven bij de wagen en zijn niet overdraagbaar naar andere wagens.

Uw browser blijkt niet up-to-date te zijn.

Het kan zijn dat onze website hierdoor niet optimaal werkt.
We raden u een update van uw webbrowser aan!

De nieuwste versie staat telkens en overal garant voor een goede internetervaring.

Bedankt voor uw bezoek en veel plezier,
uw Volkswagen-team.