We Upgrade - Altijd up-to-date.
1
We Upgrade - Altijd up-to-date.
1
We Upgrade - Altijd up-to-date.
1

We Upgrade.
Voorgeprogrammeerd op uw toekomst.

Dit wordt aangeboden door Volkswagen AG, Deutschland.

Het allerbeste voor uw toekomst! Alsnog.

We Connect 2 is uw opstapje naar de nieuwste generatie mobiele onlinediensten en diensten in de nieuwe Golf. Vanaf het begin en op vraag online, staan er voor u tal van We Connect diensten ter beschikking. Na een eenmalige activering en aanmelding met uw Volkswagen ID, maakt We Connect u het alledaagse leven niet alleen aangenamer maar ook comfortabeler. Nieuw daarbij is dat u de mogelijkheid heeft nieuwe functies in te schakelen voor uw Volkswagen, ook na aankoop van de wagen. Volledig volgens uw wens alsnog individualiseerbaar. En heel gemakkelijk online. Via uw In-Car shop van het infotainmentsysteem. Hier kunt u als We Connect-hoofdgebruiker de reeds verkrijgbare ‘We Upgrade’1 -functies voor uw wagen bekijken.

Uw Volkswagen leert altijd bij: We Upgrade-functies voor de nieuwe Golf

We Upgrade - Intuïtieve spraakbediening

Spraakbediening: “Hallo Volkswagen

Uw Golf begrijpt u. Bij de uitspraak “Hallo Volkswagen” begint er een natuurlijke dialoog - zo wordt een veilig en comfortabel aansturen van telefonie, media of navigatiesysteem mogelijk. Schakel daarvoor de spraakbediening voor uw navigatiesysteem ‘Discover Media’ in en stuur talrijke functies van uw wagen met uw stem. Vervolgens, afhankelijk van het wagenmodel en de uitrusting kunnen verschillende wagenfuncties door middel van spraak worden bediend. U kunt zich volledig op de weg concentreren en voortaan nog meer genieten van uw ritten.

We Upgrade - snel en makkelijk toegang tot uw smartphonegegevens

App Connect3: U haalt de apps naar uw auto

Met App-Connect worden gekozen apps en inhoud via de kabel rechtstreeks naar de Display van het Infotainmentsysteem van uw Volkswagen overgedragen en kunnen deze makkelijk en overzichtelijk in een oogwenk bediend worden. Zo wordt het bijzonder eenvoudig om bijvoorbeeld toegang te krijgen tot muziek, nieuws, kaarten of gesproken boeken. Volkswagen biedt drie interfaces voor het koppelen van smartphones met talrijke mogelijkheden: Apple CarPlay™, Android Auto™ van Google en MirrorLink®. Het gebruik van Apple CarPlay™ is bovendien als ‘We Upgrade’-functie voor het navigatiesysteem ‘Discover Media’ ook zonder kabel mogelijk. Om niet te worden afgeleid, dien je tijdens de rit alleen gecertificeerde apps te starten. 

We Upgrade - Automatisch verlichten en dimmen, zonder te verblinden

Light-Assist: Verblindingsvrij. In bijna alle situaties.

Het Assistentiesysteem voor groot licht 'Light Assist', zet ritten met de nieuwe Golf in een volledig nieuw licht. Met een camera die is ingebouwd achter de voorruit, kan Light Assist tegemoetkomend vrachtverkeer en voorliggers binnen de systeemgrenzen herkennen en automatisch overschakelen tussen dimlicht en grootlicht. Zijn dat geen goede vooruitzichten?

Meerkleurige sfeerverlichting: Voor innerlijke rust.

Geef uw nieuwe Golf meer persoonlijkheid. Met de uitbreiding van de standaard sfeerverlichting kun je aan de hand van je stemming de kleur van de verlichting in het interieur wijzigen. Breng daarbij licht in uw interieur met 32 kleurvarianten. Of koelere of warmere kleuren in een verlichte metropool of ‘s nachts op donkere landwegen: Tijdens elke rit zorgt u voor u en uw passagiers voor een andere, gepaste sfeer.

We Upgrade - sfeervolle verlichting voor het interieur

We Upgrade. U ook?

Heeft u reeds een nieuwe Golf en een geldig We Connect-contract? Dan kun je als We Connect-hoofdgebruiker de via de In-Car shop gekozen functies tijdens een proefmaand gratis testen.

Disclaimer van Volkswagen
1.
Voor het gebruik van ‘We Upgrade’-artikelen heb je een Volkswagen ID-gebruikersaccount, een geldig We Connect-contract en je legitimatie als hoofdgebruiker, d.w.z. de koppeling van je gebruikersaccount aan een concrete wagen, nodig. Verder is het noodzakelijk dat de wagen over de voor de desbetreffende ‘We Upgrade’ benodigde technische functies en hardware beschikt. De hoofdgebruiker kan de artikelen van We Upgrade die beschikbaar zijn voor de betreffende wagen bekijken in de In-Car shop van het infotainmentsysteem. Voor producten tegen betaling geef je eenmalig een betaalmethode op in de We Connect-webshop: https://shop.volkswagen-we.com. Verworven en geactiveerde ‘We Upgrade’-functies blijven bij de wagen en zijn niet overdraagbaar naar andere wagens.
2.
Om gebruik te kunnen maken van de We Connect-diensten, hebt u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich bij We Connect aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast moet online een afzonderlijk We Connect- of We Connect Plus-contract afgesloten worden met Volkswagen AG. Voor We Connect hebt u na de overhandiging van het voertuig 90 dagen tijd om het voertuig op www.portal.volkswagen-we.com te registreren en de diensten voor de volledige duur van de overeengekomen gratis looptijd te gebruiken.Het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. De hieraan verbonden datakosten binnen Europa worden in het kader van de netwerkdekking met uitzondering van de diensten Streaming & Internet en afzonderlijke In-Car apps door Volkswagen AG gedragen. Voor het gebruik van de ‘Streaming & Internet’-diensten, afzonderlijke In-Car apps en de wifi-hotspot zijn via de externe partner ‘Cubic Telecom’ tegen betaling datapakketten verkrijgbaar, die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in talrijke Europese landen gebruikt kunnen worden. Informatie over prijzen en ondersteunde landen vindt u op https://vw.cubictelecom.com. Alternatief kunnen Webradio en Mediastreaming worden gebruikt via een mobiel apparaat (bijv. een smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dat geval zijn de overeenkomstige diensten enkel met een bestaand toestel of via een afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het ontvangen van datapakketten via het internet kunnen, afhankelijk van uw mobieletelefonietarief en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) in rekening worden gebracht. Voor het gebruik van de gratis We Connect-app is een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider.  De beschikbaarheid van de in de pakketten beschreven afzonderlijke diensten van We Connect en We Connect Plus kan van land tot land variëren en is zowel afhankelijk van het voertuig als van de uitrusting. De diensten staan ter beschikking voor de overeengekomen looptijd van het contract en kunnen tijdens de looptijd inhoudelijk gewijzigd, resp. afgesloten worden. Meer informatie vindt u op www.portal.volkswagen-we.com en bij uw Volkswagen Partner. Voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobiele provider.
3.
App-Connect omvat de technologieën Apple CarPlay™, Android Auto™ en MirrorLink®. Om niet te worden afgeleid, dien je tijdens de rit alleen gecertificeerde apps te starten. Houd er in verband hiermee ook rekening mee dat veel apps niet voor elk van de drie technologieën worden aangeboden en dat de beschikbaarheid van deze technologieën verschillend kan uitvallen per land. Informatie over de compatibiliteit van smartphones vindt u voor Apple CarPlay™ onder https://www.apple.com/ios/carplay/, voor Android Auto™ onder https://www.android.com/intl/nl_nl/auto/ en voor MirrorLink® onder https://mirrorlink.com/. 

Uw browser blijkt niet up-to-date te zijn.

Het kan zijn dat onze website hierdoor niet optimaal werkt.
We raden u een update van uw webbrowser aan!

De nieuwste versie staat telkens en overal garant voor een goede internetervaring.

Bedankt voor uw bezoek en veel plezier,
uw Volkswagen-team.