We Connect starten
1
We Connect starten
1
We Connect starten
1
We Connect starten
1

We Connect starten

We Connect starten

Tijd besparen, goed geïnformeerd zijn en steeds ontspannen blijven - het is slechts een kwestie van instellingen. De slimme assistenten van We Connect kennen uw persoonlijke gewoontes en maken u het leven gemakkelijker wanneer u weer het weer eens druk heeft. Overtuig uzelf.

Tijd besparen, goed geïnformeerd zijn en steeds ontspannen blijven - het is slechts een kwestie van instellingen. De slimme assistenten van We Connect kennen uw persoonlijke gewoontes en maken u het leven gemakkelijker wanneer u weer het weer eens druk heeft. Overtuig uzelf.

Dit wordt aangeboden door Volkswagen AG, Deutschland.

In enkele stappen naar een verbonden auto

Let op, voor een volledig gebruik van de functionaliteiten is een Volkswagen ID gebruikersaccount en een afzonderlijk contract met Volkswagen AG over het gebruik van mobiele onlinediensten vereist.

Zo gebruikt u We Connect in uw Volkswagen

Uitvoerige handleidingen voor de activering en het gebruik van de onlinediensten in uw wagen vindt u hier.

We Connect app

We Connect app download

Beleef alle voordelen van We Connect en Car-Net in een app. Download de We Connect app voor het besturingssysteem van uw smartphone en maak verbinding met uw Volkswagen.

We Connect in de App Store downloaden

We Connect in de Play Store downloaden

Always on met onze datapakketten

Always on met onze datapakketten van Cubic Telecom

Haal nu snel internet binnen voor je Volkswagen – gemakkelijk en overzichtelijk

Disclaimer van Volkswagen
1.
Om gebruik te kunnen maken van de We Connect-diensten, hebt u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich bij We Connect aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast moet online een afzonderlijk We Connect- of We Connect Plus-contract afgesloten worden met Volkswagen AG. Voor We Connect hebt u na de overhandiging van het voertuig 90 dagen tijd om het voertuig op www.portal.volkswagen-we.com te registreren en de diensten voor de volledige duur van de overeengekomen gratis looptijd te gebruiken.Het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. De hieraan verbonden datakosten binnen Europa worden in het kader van de netwerkdekking met uitzondering van de diensten Streaming & Internet en afzonderlijke In-Car apps door Volkswagen AG gedragen. Voor het gebruik van de ‘Streaming & Internet’-diensten, afzonderlijke In-Car apps en de wifi-hotspot zijn via de externe partner ‘Cubic Telecom’ tegen betaling datapakketten verkrijgbaar, die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in talrijke Europese landen gebruikt kunnen worden. Informatie over prijzen en ondersteunde landen vindt u op https://vw.cubictelecom.com. Alternatief kunnen Webradio en Mediastreaming worden gebruikt via een mobiel apparaat (bijv. een smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dat geval zijn de overeenkomstige diensten enkel met een bestaand toestel of via een afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het ontvangen van datapakketten via het internet kunnen, afhankelijk van uw mobieletelefonietarief en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) in rekening worden gebracht. Voor het gebruik van de gratis We Connect-app is een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefooncontract tussen u en uw mobiele provider.  De beschikbaarheid van de in de pakketten beschreven afzonderlijke diensten van We Connect en We Connect Plus kan van land tot land variëren en is zowel afhankelijk van het voertuig als van de uitrusting. De diensten staan ter beschikking voor de overeengekomen looptijd van het contract en kunnen tijdens de looptijd inhoudelijk gewijzigd, resp. afgesloten worden. Meer informatie vindt u op www.portal.volkswagen-we.com en bij uw Volkswagen Partner. Voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobiele provider.

Uw browser blijkt niet up-to-date te zijn.

Het kan zijn dat onze website hierdoor niet optimaal werkt.
We raden u een update van uw webbrowser aan!

De nieuwste versie staat telkens en overal garant voor een goede internetervaring.

Bedankt voor uw bezoek en veel plezier,
uw Volkswagen-team.